EVREN SİZİ DESTEKLEYECEK

 

Sizinle bir sırrımı paylaşayım diyorum… Zor zamanlar kitabımı… Adı; Evren Sizi Destekleyecek. Yazarı; Gabreille Bernstein… Ben çok faydasını gördüm, görüyorum ve bence daha çok göreceğim:) Belki size de iyi gelir…

Hani bazen düşünür düşünür düşünürsün de işin içinden çıkamazsın…  Böyle en en olmayacak şeyler aklına gelir de, sen öyle ışığı görmüş tavşan gibi kalırsın. Ne kaçarsın, ne düşünürsün, aklın durmuştur, kalbinin sesi zaten çoktan atı alıp Üsküdar’ı geçmiştir.   Öyle bir durum işte…

Ya da şöyle anlatayım… Elindeki tüm her şeyi tüketmişsindir. Böyle her şeyin sonu gelmiş gibi hissedersin. Daha gidecek yol yokmuş gibi gelir… Ne yapacağını bilmez halde öyle sessiz sessiz çekilirsin köşene..

Ya da, belki de hayallerin bitmiştir. Ve evet olabilir. Amaçların bitmiştir, hayattan keyif alamamaya başlamışsındır. Keyfin bir an da, göremeyeceğin kadar uzaklara yol almıştır.

Ya da ne bileyim, belki hayatın tüm yükleri hoppp diye omzuna binmiştir. O da olabilir.. Veya yaşam enerjin gitmiştir, bak o da olur…

Bir de yaşadığın her şeye sinirlenmeye, öfkelenmeye başlamış olabilirsin.. Belki sokaktan geçen arabanın sesine bile takık olabilirsin.. Olur öyle şeyler bazen… Önündeki insanlar ağır yürüyor diye, yaşadığın  şehirdeki varlığına kızarsın. Sonra hiçbir yere gidemeyeceğini bildiğin için daha çok kızarsın. Kızdıkça, elini bol tutup daha da kızarsın… Kaderine kızmaya kadar gider..

O zaman sana önereceğim bu  kitap kedinle yeniden bağlantıya geçmene yardım edecek türden… Kendini dinlemeni, onunla bağlantıya geçmeni ve keyif almanı sağlayacak…

Biliyorum sırf okuduğun için hayatına birden sihirli bir el dokunmayacak… Ama gerçekten okursan; yaşadığın duruma göre verilen çalışmaları yaparsan, bir şeyler değişmeye başlayacak… İnanç ve neşeyle olan bağlantın artacak … Hayatı daha eğlenceli, daha oyun dolu görebileceksin..  Mesela en sevdiğim kısmı, evrenden işaretler isteyeceksin ve o da sana gönderecek..  Kulağa sihirli gelmiyor mu yeterince…

Ben öyle bağlantı falan inanmam dersen, o da senin bileceğin iş tabii…  Herkesin hayatı kendine sonuçta… Yalnızca minik bir tavsiye işte..

 

 

 

 

 

 

Yorum bırakın

Bu site, istenmeyenleri azaltmak için Akismet kullanıyor. Yorum verilerinizin nasıl işlendiği hakkında daha fazla bilgi edinin.